BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 22:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problemy po remoncie
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 17:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: BMW E36
Witam posiadam BMW E36 316I z 1992r. Otóż mam taki problem niestety przeskoczył mi rozrząd i pogięło 3 zawory oczywiście wszystko wymienione i złożone ale niestety po złożeniu wystąpił problem. :zalamany: Otóż BMW na początku nie można było wogle ustawić na wolnych obrotach po odpaleniu wskakiwała na 2500-3000 tyś. obrotów i po czym gasła. Ale jakoś to ustawiłem i teraz jako tako chodzi ale to jeszcze nie jest to obroty ciągle falują a po lekkim dodaniu gazu odrazu wystrzela na 4000 tys a na gazie jakoś normalnie. A i nie wiem czy to jest z tym związane ale pedał hamulca niestety ciężko wcisnąć tak jak na zgaszonym silniku a czasem się trafi że jest normalnie więc nie wiem czy to ma jakiś związek z tym. Bardzo bym prosił o jaką kolwiek pomoc co można by zrobić jeszcze tam :( rozrząd jest ustawiony dokładnie według znaków. A i mam jeszcze takie pytanko na którym kablu od świecy musi znajdować się ta końcówka od czujnika położenia wału ??? Z góry dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam użytkowników BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problemy po remoncie
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 18:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
nieszczelność w dolocie. Może uszczelka pod kolektorem, może serwo nie podłączone, nieszczelne. Napewno gdzieś jest nieszczelność w dolocie.

czujnik impulsowy (nie czujnik położenia wału) powinien byc na przewodzie 4 cylindra.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problemy po remoncie
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: BMW E36
Prawdopodobnie zawór zwrotny nie trzyma podciśnienia. Taka sytuacja może źle wpływać na pracę silnika, gdyż jeden cylinder dostaje dodatkowe powietrze.

Czy Takie coś może być również u mnie?? Bo i pedał hamulca jest strasznie twardy ciężko go wcisnąć a raz na jakiś czas załapie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problemy po remoncie
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 19:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
adam99999 napisał(a):
Prawdopodobnie zawór zwrotny nie trzyma podciśnienia. Taka sytuacja może źle wpływać na pracę silnika, gdyż jeden cylinder dostaje dodatkowe powietrze.

wyjaśnij co masz na myśli mówiąc zawór zwrotny nie trzyma podciśnienia.

masz nieszczelność w dolocie, nie ma podciśnienia w serwie i dlatego pedal jest twardy i silnik nierówno pracuje.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problemy po remoncie
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 19:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
upbeat napisał(a):
masz nieszczelność w dolocie, nie ma podciśnienia w serwie i dlatego pedal jest twardy i silnik nierówno pracuje.


X2 :cool:

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problemy po remoncie
PostNapisane: 17 grudnia 2010, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: E36 coupe
Kod silnika: M43B16
u mnie było podobnie po wymianiue uszczelki pokrywy zaworów okazalo sie ze uszczelka wyskoczyla i trzeba bylo jeszcze raz kompresja byla zla


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL