Bobby Vintage napisał(a):
Zakov napisał(a):
stones1 dobra, dobra. Zgadzam się, że nie wszystkie rozwiązania techniczne są tam optymalne. Ale takie RS4, czy RS6, konkurują z M3, czy M5 jak równy z równym.
Bez jaj... Jaki równy z równym ! Była taka akcja serwisowa chyba RS6 że na pierwszym przeglądzie i redukowali softem moc silnika bo nie wytrzymywał.
Nie rozkminiajmy precedensowych przypadków. Prosta sprawa - stajesz M-ką na światłach, podjeżdża RS i masz problem...
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Bobby Vintage napisał(a):
Zakov napisał(a):
Przyśpieszają w bardzo zadowalającym tempie i jadą jak po szynach. To gdzie te wszystkie wady się uwidaczniają, że tylko R8 i Q7 zasługują na miano konkurentów BMW i MB? Wszyscy wieszają psy na Audi, a tak się składa, że z takim RS4 to większość forumowych cwaniaków od długich prostych, niema nawet startu.
Dlaczego R8 jest takie dobre ? Jak zabrali plany Lambo to trudno było coś spieprzyć

To RS4 to jakoś samo jedzie że nie mielibyśmy z nim szans ?
No przecież Lambo to wytwory Audi, a R8 ma nawet lepszy układ przeniesienia napędu, bo asymetryczny. To co sami z siebie zapiali?
Bobby Vintage napisał(a):
Za bardzo w marketing Audi uwierzyłeś Zakov.
Ja po prostu staram się być obiektywny. Wiem, że jak wejdę na forum Audi, to zaczną mi tak samo perswadować przewagę jednego nad drugim i tak samo zacznę boronić BMW. Wiem, że pewnie opinie zagorzałych fanów trzeba dzielić przez 1/2, a niektóre przez 1/4. Ja szukam w tym jedynie złotego (obiektywnego) środka. I tak czy inaczej wynika mi z tego że BMW > Audi, ale może nie aż tak jak by to "malowali" niektórzy...
Bobby Vintage napisał(a):
Zakov napisał(a):
Skoro przytoczone tutaj jako przykład RS6 (najnowsze), spokojnie kopie dupę M5 i wcale gorzej nie jeździ???
Hmm... Audi miało dodatkowe dwa lata żeby dopracować swój model na tyle żeby skopać nowe M5 i udało im się wyprzedzić M5 o całe 0.3s do 100, do 200 0.6s na Nurburgringu 0.5s na okrążeniu.
Rzeczywiście nie zmarnowali czasu i wyśrubowali wyniki

No ale jest! Dlaczego Opel takiego nie ma? Dlaczego nie VW? Dlaczego nie Ford (i nie wyjeżdżajcie mi tu z Mustangami)? Bo to właśnie Audi jest marką premium i bezpośrednim konkurentem BMW.
Ps: Jeszcze raz polecam obejrzenia podesłanego wyżej odcinka Top Gear.