BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 21:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Grasz w Totto Lotka ??
tak, regularnie 6%  6%  [ 5 ]
tak, sporadycznie 61%  61%  [ 47 ]
nie, wcale 32%  32%  [ 25 ]
Liczba głosów : 77
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
BIGPUN napisał(a):
Frank to przeciez skoda!


aha, kurde. Zawsze mi sie mylą.

Ale FIATA wszedzie poznam ! :

Obrazek

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Frank napisał(a):
Ale FIATA wszedzie poznam ! :

ty mnie nie obrazaj. przeciez fiat teraz kupuje chryslera i gm

wiec ja za swoja wymarzona banke kupilbym kundla
fiata z zawieszeniem usa wersja OPC:D

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Frank napisał(a):
Ale FIATA wszedzie poznam


masz coś do Fiata? ;)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Kucharz napisał(a):
masz coś do Fiata?


Fiat Bravo430

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
BIGPUN napisał(a):
Kucharz napisał(a):
masz coś do Fiata?


Fiat Bravo430


Fiat Doblo 612 Handling GT Competition :P :rotfl:

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Kucharz napisał(a):
Fiat Doblo 612 Handling GT Competition

moje marzenie wersja coupe-cabrio... ale tylko w kolorze marlboro red

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Vermilion napisał(a):
Frank napisał(a):
nie jest ten sam bo jest podwojnie doładowany, co oznacza automatycznie ,ze wiekszosc elementow ma nieco zmienonych


Dobrze nie jest ten sam....wszystkie czesci sa specjalnie opracowane dla Bentleya, tak?


a w jakim Audi czy VW jest ten podwojnie doładowany W12 ? :)
Vermilion napisał(a):
Frank napisał(a):
Watpie, zwazywszy ,ze nawet rozstaw osi mają inny. Hamulce np tez Bentley ma inne ( duzo wieksze ). OSobiscie nie doszukiwałbym sie miedzy tymi autami takich pokrewienstw jak miedzy Golfem a Octavią.


http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_D_platform

Nowoczesne plyty pozwalaja na zmiane rozstawu osi. Passat B5 i Superb B5 tez maja rozne rozstawy, czy to dowodzi, ze nie sa ze soba tak spokrewnione jak Golf z Octavia?

Jestes pewien ,ze GT i Phaeton mają tę samą płytę podłogową ( cokolwiek to znaczy w autach z nadwoziem samonosnym ) czy tylko sobie gdybasz ? Bo wiem,ze Continental Flying Spur jest na bazie Bentleya GT, ale z z Phaetonem byłbym ostrozny. A o SKodach nie bede tu polemizował :)

Vermilion napisał(a):
Frank napisał(a):
Ale przejdzmy do wnetrza bo to chyba najbardziej istotny element ?



Wnetrze to tylko jakies opakowanie technologii, tu lepsze, tam gorsze.


" Jakies " wnetrze Bentleya GT to własnie to miejsce, gdzie podczas jazdy spedzasz 100% czasu, a wiec element nadal dosc istotny. Poza tym opakowaniem technologii jest raczej nadwozie... :niepewny:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kucharz napisał(a):
masz coś do Fiata? ;)


mam ! :D sentyment z torów F1 :


Obrazek

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Vermilion napisał(a):
A znasz takie cos jak Passat W8?


Widzę że co chwile zmieniasz modele na te której bardziej pasują do twoich argumentów :)

Vermilion napisał(a):
Wnetrze to tylko jakies opakowanie technologii, tu lepsze, tam gorsze.


Czyli ten silnik w Bentleyu to jakiś totalny szit tak ? I nie przystoi żeby z tym jeździć pod maską ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Ostatnio edytowano 20 maja 2009, 16:35 przez MAJSU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Frank napisał(a):
a w jakim Audi czy VW jest ten podwojnie doładowany W12 ? :)


Uwazasz, ze jezeli dany silnik wystepuje w wersji wolnossacej i doladowanej to 100% czesci jest roznych? Nie mam dostepu do katalogu czesci Bentleya, zeby Cie wyprowadzic z bledu (chociaz mam tez watpliwosc czy Bentley uzywa tych samych numerow czesci co VW).

Frank napisał(a):
Jestes pewien ,ze GT i Phaeton mają tę samą płytę podłogową ( cokolwiek to znaczy w autach z nadwoziem samonosnym ) czy tylko sobie gdybasz ?


http://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82yta_pod%C5%82ogowa

Chcesz zebym Ci napisal jak to wplywa na wspolne elementy dwoch samochodow opartych na tej samej plycie?

Frank napisał(a):
Bo wiem,ze Continental Flying Spur jest na bazie Bentleya GT, ale z z Phaetonem byłbym ostrozny. A o SKodach nie bede tu polemizował :)


http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%2B ... =&aq=f&oq=

poczytaj wyniki

Frank napisał(a):
" Jakies " wnetrze Bentleya GT to własnie to miejsce, gdzie podczas jazdy spedzasz 100% czasu, a wiec element nadal dosc istotny. Poza tym opakowaniem technologii jest raczej nadwozie... :niepewny:


Wnetrze to taki sam element opakowujacy jakas calosc, jak nadwozia - tyle, ze od srodka.

Bobby_Valentino napisał(a):
Vermilion napisał(a):
A znasz takie cos jak Passat W8?


Widzę że co chwile zmieniasz modele na te której bardziej pasują do twoich argumentów :)


Nie chce wchodzic w detale i napisac, ze Murcielago ma np takie same klocki hamulcowe jak A6, bo to bez sensu. Nie chce mi sie tez porownywac list czesci kazdego z modeli, zeby wyluskac wszystkie detale, ktore sa wspolne dla wielu modeli.

Bobby_Valentino napisał(a):
Czyli ten silnik w Bentleyu to jakiś totalny szit tak ? I nie przystoi żeby z tym jeździć pod maską ?


Twoje zdanie, ja napisalem tylko, ze technologia jest ta sama, nie ocenialem jej.

Dokladnie to samo mozesz powiedziec o Rolls-Royce Ghost, ze to "tylko" F01 w innym opakowaniu - czy to dobrze, czy zle, to juz Twoja decyzja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Vermilion napisał(a):
Nie chce wchodzic w detale i napisac, ze Murcielago ma np takie same klocki hamulcowe jak A6, bo to bez sensu. Nie chce mi sie tez porownywac list czesci kazdego z modeli, zeby wyluskac wszystkie detale, ktore sa wspolne dla wielu modeli.


Jeżeli coś jest dobre i spełnia swoje zadania to po co na siłkę wymyślać coś innego i tracić pieniądze i czas ?

Bobby_Valentino napisał(a):
Twoje zdanie, ja napisalem tylko, ze technologia jest ta sama, nie ocenialem jej.

Dokladnie to samo mozesz powiedziec o Rolls-Royce Ghost, ze to "tylko" F01 w innym opakowaniu - czy to dobrze, czy zle, to juz Twoja decyzja.


Ale piszesz to tak jakby to była jakaś ujma na honorze dla tych marek...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Vermilion napisał(a):
Uwazasz, ze jezeli dany silnik wystepuje w wersji wolnossacej i doladowanej to 100% czesci jest roznych?


nie napisałem,ze 100% ... ale wiekszosc... z tego co kiedys czytałem o GT , wynika,ze ma inne tłoki, inne wtryskiwacze, inny dolot, inny wydech , inne oprogramowanie silnika - nie jestem pewien co do rozrzadu i dołu silnika... wzrost mocy o 140-110 koni ( W12 wolnossace wzmocniono z czasem z 420 na 450 ) to nie jest błahostka.
Vermilion napisał(a):
Chcesz zebym Ci napisal jak to wplywa na wspolne elementy dwoch samochodow opartych na tej samej plycie?


Vermilion , wikipedie czytac kazdy potrafi, tłumacza z angielskiego w razie czego rowniez nie potrzebuje ale dzieki za szczere checi.

ta sama wikipedia , ktora przytaczasz podaje nastepujace elementy składajace sie na np D1 PLATFORM:

* Floorpan, the collective pieces of the large sheet metal stamping that serves as the primary foundation of the monocoque, of most of the structural and mechanical components (still often informally referred to as the "chassis")
* Wheelbase, the distance between the front and rear axles
* Steering mechanism and type of power steering
* Type of front and rear suspensions
* Placement and choice of engine and other powertrain components

teraz sie okazuje,ze z tych wymienionych rzeczy to tak naprawde niewiele łaczy Phaetona i GT.
Chociazby wspomniany wczesniej rozstaw/wheelbase.
Mysle,ze mozna zaryzykowac stwierdzenie , iz to MOCNO zmodyfikowana platforma D1 jest w GT - głownie chodzi sadze o naped 4x4 .
Vermilion napisał(a):
Wnetrze to taki sam element opakowujacy jakas calosc, jak nadwozia - tyle, ze od srodka.


chyba jednak wiecej " technologii " opakowuje w aucie nadwozie niz wnetrze :ok:
ale ok, masz swoją wizję opakowania. Szanuję to.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 35
Lokalizacja: Wa-wa
dla każdego coś miłego... i jeszcze zostanie trochę na paliwo :hyhy:

ten dla męża
Obrazek

a ten dla mnie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 16:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
phaeton to majstersztyk technologiczny, nie ma wiele wspólnego z innymi modelami vw, to pasat w8 korzysta z silnika o klasę wyżej a nie odwrotnie :wstyd:

IMO to że bentley dzieli z phaetonem niektóre rozwiązania nie wpływa ujemnie na jego wizerunek.

Ja za milion nie mógłbym żyć z jednym autem. Myślałbym raczej o garażu na parę aut- może nie najdroższych, ale mających to "coś", np. stare 911 turbo, dodge charger , mercedes sl600 r129, bmw z8. :oczami:

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Frank napisał(a):
nie napisałem,ze 100% ... ale wiekszosc... z tego co kiedys czytałem o GT , wynika,ze ma inne tłoki, inne wtryskiwacze, inny dolot, inny wydech , inne oprogramowanie silnika - nie jestem pewien co do rozrzadu i dołu silnika... wzrost mocy o 140-110 koni ( W12 wolnossace wzmocniono z czasem z 420 na 450 ) to nie jest błahostka.


I to sa te diametralne roznice? Blok, glowice sa podobne, o ile nie te same (maja co najwyzej wieksze kanaly i zawory. Rozrzad jezeli myslisz o samym rozwiazaniu jest taki sam, inne beda walki, akcesoria silnika tez beda bardzo podobne jezeli nie identyczne. Podejrzewam, ze gdybym mogl porownywac czesci po numerach OEM, to pokrewnosc W12 z GT poszlaby az do Golfa VR6.


Frank napisał(a):

* Steering mechanism and type of power steering
* Type of front and rear suspensions
* Placement and choice of engine and other powertrain components



To sa raczej dominujace podobienstwa miedzy dwoma modelami.

Frank napisał(a):
Mysle,ze mozna zaryzykowac stwierdzenie , iz to MOCNO zmodyfikowana platforma D1 jest w GT - głownie chodzi sadze o naped 4x4 .


Phateon ma taki sam naped.

Frank napisał(a):
chyba jednak wiecej " technologii " opakowuje w aucie nadwozie niz wnetrze :ok:
ale ok, masz swoją wizję opakowania. Szanuję to.


Wnetrze opakowuje glownie elektronike.

Bobby_Valentino napisał(a):
Jeżeli coś jest dobre i spełnia swoje zadania to po co na siłkę wymyślać coś innego i tracić pieniądze i czas ?


To akurat jest oznaka ciecia kosztow i tego, ze A6 ma podobny uklad hamulcowy do Murcielago.

Bobby_Valentino napisał(a):
Ale piszesz to tak jakby to była jakaś ujma na honorze dla tych marek...


To Twoja interpretacja tego co napisalem, czy ujma na honorze, nie wiem, taka prawda poprostu.

theDAMIstrzu napisał(a):
phaeton to majstersztyk technologiczny, nie ma wiele wspólnego z innymi modelami vw, to pasat w8 korzysta z silnika o klasę wyżej a nie odwrotnie :wstyd:


Nie napisalem, ze Phaeton korzysta z rozwiazan Passata, poprostu wiele rzeczy jest wspolnych pomiedzy roznymi samochodami, roznych marek, z roznych segmentow nalezacych do tego samego wlasciciela

theDAMIstrzu napisał(a):
IMO to że bentley dzieli z phaetonem niektóre rozwiązania nie wpływa ujemnie na jego wizerunek.


Mnie to nie boli, nie mialoby dla mnie wiekszego znaczenia przy decyzji o kupnie Bentleya bo doskonale sobie zdaje sprawe z technologicznego podobienstwa do samochodow VW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Vermilion napisał(a):
I to sa te diametralne roznice? Blok, glowice sa podobne, o ile nie te same (maja co najwyzej wieksze kanaly i zawory. Rozrzad jezeli myslisz o samym rozwiazaniu jest taki sam, inne beda walki, akcesoria silnika tez beda bardzo podobne jezeli nie identyczne. Podejrzewam, ze gdybym mogl porownywac czesci po numerach OEM, to pokrewnosc W12 z GT poszlaby az do Golfa VR6.



co dla kogo jest diametralne to kwestia wzgledna. Wiadomo,ze nie jest to identyczny, a w zasadzie mocno zmieniony W12 i to wystarczy. Operujesz w tej chwili wyłącznie podejrzeniami i gdybaniem, katalogu czesci Bentleya nie ma pod ręką , zatem nie bede dalej dyskutował o domniemanych wnetrznosciach golfa VR6 w W12 - czyste spekulacje poki co.
Vermilion napisał(a):
To sa raczej dominujace podobienstwa miedzy dwoma modelami.


znow nie dasz rady udowodnic czy układ kierowniczy i typ wspomagania w GT jest identyczny jak w Phaetonie, czesci zawieszenia musielbysmy sprawdzic w katalogach czesci, układ silnika i skrzyni oraz napedu jest istotnie podobny.
Vermilion napisał(a):
Phateon ma taki sam naped.

czy 100% taki sam to nie wiem, z uwagi na roznice chociazby w rozstawie osi ( moze np wał jest inny ? ) ale na pewno podobny. I to własnie napisałem. :)
Vermilion napisał(a):
Wnetrze opakowuje glownie elektronike.


a nadwozie opakowuje wnetrze :) i tak w kołko :rotfl:
Vermilion napisał(a):
To akurat jest oznaka ciecia kosztow i tego, ze A6 ma podobny uklad hamulcowy do Murcielago.


Ale ktore A6 ? Bo Murcielago jest starsze od aktualnego A6..wiec moze to A6 ma hamulce podobne do tych z Murcielago ? I w czym podobne są te hamulce ?
ze są 4 tarcze, zaciski i klocki ? Czy są po prostu identyczne ? W takim razie pozostaje sie cieszyc,ze np w A6 3.0 TDI mamy hamulce z Murcielago. Bardzo dobra reklama dla modelu.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 70
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e38
Kod silnika: M60B30
apropo Bentleya znalazłem taki artykuł http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,71361,3248020.html widać że nie tylko coś wspólnego ma z phateonem, passatem ale także ze skodą... Ale i tak chciałbym takiego chociaż za to że jest ręcznie robiony "Dość powiedzieć, że skórzaną kierownicę buduje aż 6 specjalistów i że zajmuje to im aż 18 godzin."

_________________
Moja e38 Brąz

viewtopic.php?f=6&t=48063&hilit=E38&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:35 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
NO tak, zbiornik paliwa jest ten sam co w Phaetonie - 90 litrow. WAhacze - byc moze rowniez. :)
Ze Skodami i Seatami ten rozmiar zbiornika PB ma raczej niewiele wspolnego ;)


Natomiast co do znaczka na nich - nie wiem, musiałbym sam zobaczyc :) . Na kanale Bentleya GT jeszcze nie widziałem :)

Dla mnie o jakosci auta swiadczy przede wszystkim wykonanie wnętrza , a tu chyba nie ma zadnych watpliwosci,ze GT odcina się grubą kreską od wszystkich tanszych modeli koncernu.

Jak juz jestesmy przy Bentleyu, to zawsze mozna kupic sobie Brooklandsa , ktory juz nie jest spokrewniony z Phaetonem , wliczajac w to swoj 6,75 V8 :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Alescie sie rozpedzili z awantura ;) A tak powaznie to np co z tego ze w rollsie sa czesci z BMW? To jest Rolls. Jesli dana czesc do BMW schodzi z tasmy, bierze ja robot wpina i po klopocie. W rollsie ta sama czesc sprawdza osoba odpowiedzialna za wyrob konkretnego egzemplarza, jesli sa jakies ale, to szlifuje poprawia itp. Cala reszta skladana recznie. Pod kazdym samochodem podpisuje sie pracownik. Moze i w Bentleyu nie jest az tak ale tez te samochody sa robione naprawde w inny spodob niz Audi/Vw/Skoda.

A poniewaz to temat o autach marzen to powiem jedno: moze sobie na kazdej czesci wewnatrz pisac Vw/Skoda czy zastawa jesli Bentley bedzie jezdzil/wygladal i oferowal taki komfort jak teraz to i tak bym go chcial.

Edit: napisalem o Rollsie bo widzialem kiedys program jak to wyglada od srodka.


Ostatnio edytowano 20 maja 2009, 17:51 przez wnukus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Wyspa
jak bym miał 1mln.... niewiem pewnie bym kupił to co mam lub.... Omegę Lotus... ;)
Reszte bym wydał pewnie na mody, dom... niewiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL