Toudi napisał(a):
Nie koniecznie. W tym silniku przepustnica nie zamyka się do końca, ale ogranicznik zatrzymuje ja w położeniu które pozostawia małą szczeliną w gardzieli, ta właśnie szczelina odpowiada za bieg jałowy. Na przepustnicy jest regulacja.
Silnik biegu jałowego odpowiada za "schodzenie" obrotów i po części za ich stabilizację.
Zanieczyszczenie przepustnicy często daje efekt jak opisywany wyżej.
Poczytaj to, silnik inny, ale zasada ta sama.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=528263
poczytalem wszystko i mam pytanie w zwiazku z tym, kiedys dopatrzylem sie u mnie regulacji linki gazu przy przepustnicy i osobno powinna byc jeszcze regulacja przepustnicy tak ??? Jak wyczyscic ta przpustnice chodzi mi o to czy trzeba ja wydostac na zewnatrz, cos porozkrecac ??? Czy trzeba po takim czyszczeniu ja jakos wykalibrowac ?
I drugie pytanie odnosnie tego krokowego czy przeczyszczenie przynosi jakies efekty ? A jak sie juz wezmie za to to lepiej czyscic jakos czy wystarczy przeplukac ???